Szállítás és fizetés
A megrendelt termékek kiszállítását az GLS futárszolgálat végzi. A megjelenített szállítási díjak tájékoztató jellegűek. A pontos szállítási díj értékéről a rendelés véglegesítése előtt tájékoztatjuk megrendelőinket. A szállítási díj függ a megrendelt termék/termékek méretétől, súlyától, értékétől és a kiválasztott fizetési módtól. Kérjük vegyék figyelembe, hogy egyes termékek kézbesítése nem minden szállítási mód szerint történhet (pl. Csomagautomata, Csomagpont szállítási mód esetén más méret- és súlykorlátozások vannak érvényben, mint a Házhozszállítás során). Valamint vannak olyan termékek, amelyek csak egyedi módon szállíthatóak (ezt az adott termék adatlapján feltüntetjük).
A kiszállított termék átvételekor kérjük ellenőrizzék le a megrendelt termék mennyiségét és minőségét. Amennyiben bármilyen panasza van, akkor azt kérjük 48 órán belül jelezzék a GLS Hungary Kft. felé vagy ügyfélszolgálatunk felé email formájában. Csak az időben (átvételtől számított 48 órán belül) kitöltött jegyzőkönyvvel alátámasztott panaszt tudjuk kivizsgálni és orvosolni. Javasoljuk, hogy kiszállításkor – még a futár jelenlétében – szemrevételezéssel vizsgálja meg a csomagot, és győződjön meg annak sértetlenségéről!
GLS FUTÁRSZOLGÁLAT elérhetőségei:
- Munkanapokon 7.00 - 20.00 érhető el.
Telefon: (+36 29) 886 700
gls-group.com/HU/hu/kapcsolat/reklamacio
Mobil: (+36 20) 890-0660
A megrendelés kifizetése az alábbi módok valamelyikén történhet:
- Utánvét: A megrendelés kifizetése kézbesítéskor történik a futárnak (amennyiben bankkártyával szeretne a futárnál fizetni, kérjük jelezze előre, mert nem minden esetben ad lehetőséget erre az MPL futárszolgálat)
- Előreutalás: A megrendelt termékek kiszállítása/átvétele a banki előreutalás teljesítése után történik (a fizetési adatokról emailben tájékoztatjuk megrendelőinket)
- Bankkártyás fizetés